Get your own Digital Clock

Followers

Sunday, 10 April 2011

:'(

minggu ni,banyak sangat perkara yang aku tak jangkakan berlaku..semua orang yang aku sayang ada masalah :(
aq sedih sangat2 bila keadaan camni terjadi,dengan hal family,friends,study..semua la yang berkaitan...
ptotnye,minggu ni ta boleh balik,tapi aq minta balik jugak daripada warden..tak tahu la kenapa aq rasa cam bosan lak tiba tiba dok at ostel uw...bila ckap sal ostel,aq ada story na cerita at cni..
cerita ni mengenai seorang budak 1 dom n aq..dulu dia geng dengan aq,tapi ckunk ta da coz dia tu suka menyendiri..pelik je aq tgok dia kadang kadang..aq dengar,ramai gak budak yang ta suka dia at situ..tapi,entahla..aq un tatau na ckap cmne sal dia,perangai dia yang paling pelik sekali at ostel uw ialah,apabila ada saja yang dekat o cakap n dia.mesti dia rasa lelaki tu syok @ suka at dia..pelik kan ?? umm,tu laa pasal,aq un pelik jugak ni..pastu,mula laa..berbunga sorang sorang cam SS...ada ugak budk laki yang tau prangai dia cm uw,p dia orang amik kesempatan atas perangai budak tu..dia orang pakat pakat nak buat budak pempuan tu SS..kesian jugak aq tengok budak tu..bukannya aq n udak udak lain ta nasihat,tapi dia yang degil,tana dengar cakap kita orang..ta an la kita orang na pakse dia untuk berubah,nanti tak baik pulak kalau buat camtu..so,untuk kesimpulanya,biar je la dia hanyut dengan dunia dia tu...

No comments:

Post a Comment