Get your own Digital Clock

Followers

Monday 11 April 2011

tEnTang aWaK...duLu & sEkaraNg

story ni sal guy yang aku minat,nama dia mamat salji...aku mula minat dia daripada tahun lepas lagi,tapi masa tu dia ada awek da.awek dia tu,sama umur je n aku...dia sebenarnya budak baru at sekolah aku,kalau tak silap aku dia masuk masa pertengahan bulan 6..first time aku nampak dia masa nak balik sekolah..masa tu aku tengah tunggu umi untuk balik sekali..pastu dalam ramai ramai manusia yang lalu dekat pintu pagar sekolah tu,aku nampak dia..mata aku terus straight pandang kat dia,masa tu jugak la aku tanya aswad yang dia kenal ta budak tu..tapi aswad un tatau..cehhhh,sangat menghampakan masa tu..hari demi hari aq update sal boy ni,puas aku searching no phone dia at budak sekolah aku tu..akhirnya,aku dapat jugak..HAHA~bangga gila masa tu,ta sabar sabar dah rasa nak mesej n dia..
mula mula aku mesej dia,dia ta bagi respon pun..tapi bila aku call,dia angkat pulak..nampak sangat la kedekut kredit,HAHA~masa call tu,aku cakap aku nak kenal ngan dia..dia open je,so kita orang mula la mesej lepas tu,tapi kadang kadang je..dalam 2 minggu sekali..huhu~dalam masa 2 bulan akhir tahun lepas,dia ta tahu pun siapa aku,dia ta kenal nama aku,coz aku ta bagi tahu..HAHA~jahad an ?? tapi bila da habis SPM,aku bagi la tahu dia siapa aku yang sebenarnya,tapi dia ta terkejut un coz member dia ada cakap at dia pasal aku..
Masuk je tahun ni,kita orang semakin rapat..tiap tiap hari contact,kadang kadang tu,ada jugak call..dia selalu jugak share story dengan aku..masa tu,memang happy la dengan dia..tambah tambah lagi bila aku dengar yang dia da putus dengan awek dia yang tahun lepas tu..lagi la bertambah happynya aku.HAHA~kejam2..
so,kita orang stil kawan cam biasa..terus terang aku cakap,walaupun aku minat dekat dia..tapi tak pernah terlintas sikit pun dalam hati aku untuk couple dengan dia..aku lebih suka berkawan dengan dia..cam teman tapi mesra..kan lebih selese cam uw,betul ta ??? hehe~ aku selalu cakap at dia yang aku ta suka di tipu,law ada apa apa..cakap je teros terrang,ta payah na sorok sorok..aku lebih suka kalau aku tahu something sal dia daripada mulut dia sendiri,bukannya daripada mulut orang lain coz nanti itu lebih menyakitkan..
nak dipendekkan cerita,satu hari ni aku dengar cite sal dia n seorang minah at sekolah tu..dengar dengarnye,minah ni selok dah suka dekat mamat yang aku minat ni..tapi,bila aku tanya sal ni at dia,dia ta pernah nak mengaku..kadang kadang tu ada jugak dia mengelak untu jawab..dia pernah cakap 1 ayat at aku
'kalau awak rasa awak lebih percaya cakap orang lain,awak percaya je la..kalau awak rasa awak percaya kat saya,awak jangan la dengar cakap orang lain tu' tu la ayat yang dia selalu sebut bila aku tanya sal hubungan dia n minah tu..aku ta marah law dia na couple n siapa siapa pon,tapi aku akan marah kalau dia tipu n tak berterus terang dengan aku..dia penah jugak cakap yang antara aku dengan dia,TAK ADA RAHSIA..
sekarang,semua da kantoi..aku tengok FB dia,dia da 'in relationship' dengan minah tu..masa tu,tuhan je la yang tahu betape panasnya hati aku coz dia tipu aku selama ni..mati mati aku caye at dia,aku abaikan apa yang orang cakap sal dia.tapi...dia buat camni pulak kat aku,sedihnye aku rasa ~ :'(
aku rasa dia semakin hari semakin berubah,dia da ta rapat n aku cam dulu..dia lain sangat sekarang..mungkin sebab dia da ada awex baru kot..siapa la aku ni untuk dia sekarang agaknya,mungkin sudah ta penting lagi :'(
wud ever un,aku tetap doa kan dia bahagia dengan couple baru dia sekarang walaupun aku sedih..
las sekali,juz na ckap yang 'saya sayang awak sangat sangat' :'(

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger