Get your own Digital Clock

Followers

Monday 11 April 2011

sUka,SeDiH,nErvoUs ???

Arini aku rasa berbelah bagi,antara hepi,nervous n sedey..aku tatau yang ane satu aku na lebihkan..
Perkara yang hepi ntok arini ialah,hp aq suda elok..suda siap dibaiki dan baru sahaja diambil dari kedai tadi,hepi sangat :) sirius yang aku rendu gila at hp aku tu,padahal baru 3 ari anta kedai..haha~wud ever un,memg aku hepi la coz dapat hp aku cmula :) ..
Perkara nervous ulaq,arini org yang aku sayg akan menjalani satu detik bersejarah dalam hidup dia..aku takut sangat kalau dia disalahkan dan akan menanggung padahnya sendiri..
Perkara sedey nye ulaq,aku ta dapat teman dia di saat dia perlukan aku sekarang..sampai sekarang jugak,aku tatau apa khabar nye si dia sekarang..risau nye,toyaiii~da la ta boleh na contact dia :(

He,banyak tol pblem aku ni,ta penah putus putus..penat da aku na menjalani hidup macam ni :(
ya allah,tolonglah hamba mu yang lemah ini,janganlah kau duga aku dengan dugaan yang aku ta mampu hadapinye...
aku tatau na ngadu at sape perasaan yang aku alami sekarang,jiwa aku rasa bergolak antara marah,suka,sedih,nervous,benci,puas hati,dendam dan macam macam lagi laa.kadang kadang,aku rasa macam na menjerit sekuat hati n menangis sepuas puasnye sampai air mata aku kering :'(

Sejak kebelakangan ni,banyak sangat masalah yang aku alami,masalah yang terbesar sekarang adalah berkaitan dengan family aku..masa aku balik ari sabtu baru ni,aku tengok semua ahli keluarga aku macam ta tersusun..adik adik aku yang kecik macam terabai,umi n ayah sibuk na selesaikan urusan keluarga ni...kesian aku tengok umi n ayah,bersusah payah dia orang na selesaikan masalah ni walau un masalah ini hanya berkait rapat sikit je n family aku..masa aku balik tu,ada la jugak aku tolg umi n ayah sikit sikit..tu un setakat yang mampu je..rasa na menangis un ada jugk bila tengok family aku jadi cmni  :(
demi orang yang tiada pertalian darah langsung dengan family aku,umi n ayah tetap juga tolong..umi cakap,hidup ni kene tolg menolong..nti bila kita pulak yg susah,mne thu orang tu akn tolg kita balik..
lagi un,umi n ayah da angap orang tu cam fmily aku cniry..so,na o ta aku kene a trima..
tapi,sampai sekarang ni jugak aku tatau apa perkembangan hal ni..mcam ane budk tu sekarang ??
penin kepala aku pk..toyaii~






rendu at adik :'(

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger