Get your own Digital Clock

Followers

Thursday 14 April 2011

hepy sangat :)

suda lama ta update blog ni,rendu ulak ase..pdahal bwu 2 ari je un,HAHA~
manyak da story na cite ni,p yg penting2 dulu ek aku cite..haaaa

arini dia da balik ler,adoyaiii..rendu2 !! ta sabar da na balik rumah sok coz na jmpe dia ni,HAHA~ sampai da tatau na cakap happy cmne da aku rasa sekarang ni,ngee~

tadi aku ada exam tau,mse jawb modul 4 uw,aku o.k lagi..msok je modul 5,twos blur kepale aku ni..HAHA~aku da ta ingat pape da mce uw,yang compem ew,smua jwapan aku uw karot je blake..haha~
tapi hope terampil lah ktas ujian tadi,debor jugak aku law ta terampil,t kene amik smula ulaq,takut2...gggrrr~

tapi,ada lagi satu hal yang ngah semak lam otak aku ni..aku tatau la pasal apa,yang penting ni pasal member..ta ada kaitan n bende lain,semak aku pk sal ni..law cakap face to face kunk kecik ati lak budak tu,he ! karot2 je mclah ni aq ase..ce open minded ckit,sal berkawan un jadi mclah,na jelez2..pelik toi aku n manusia cam ni,cam la aq na rampas budak uw dpda dia,he ! aq un ada jugk ler !
SEMAK !!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger