Get your own Digital Clock

Followers

Friday 15 April 2011

nak balik rumah lerr :'(

atoyaiii,sedih sangat arini...baru ingat nak balik rumah,nak jumpe dengan 'dia' tapi semua tinggal angan2 je coz semua pelajar asrama di kuarintin sebab pejabat dipecah masuk dan laptop lecturer hilang..hadoi,sedih banget !!!
da la na keluar un ta buley,naik sumbat la aku jawab ew law duduk congok je lam asrama ni....sape la yang pecah masuk pejabat ni,da la laptop je yang hilang..bende lain ta hilang pulak..pelik jugak aku dengan pencuri ni,entah entah lecturer uw cniry yang salah letak..tapi,pagi tadi da uat report polis da sal kes ni..um,cepat cepat lah jumpe laptop uw,ta sabar jugak aku rase na tau sape yang jadi pencuri tu...

Pagi tadi penyakit aku datang balik,aku takut sangat2..menangis sampai rasa ta boleh nak berhenti je..aku tatau la kenape aku rasa macam tu,badan aku jadi panas,tapi dalam hati aku sejuk sangat sanagt..aku rasa seolah olah ada bende yang follow aku sejak kejadian pagi tadi,seram sejuk jugak aku bila pk balik pasal ni..tapi tape la,aku tau allah tu ada,juz doa je banyak banyak kat dia..thanks jugak at BFF aku yang jaga n care at aku tadi..SHAM,CHA,A'AN,MIRA & AJA...dia orang banyak bagi semangat at aku sampai aku jadi o.k balik..terima kasih sangat2,sayang korang lerrr... ilysm :)

tapi Semalam aku ada gaduh ngan si 'dia'..aku conpiuz betul dengan keadaan ckunk ni..tatau na caye at pihak ane satu..aku keliru sal cite 'dia' ni,tatau la dia jujur o tipu aku untuk backup diri 'dia'...aku try untuk pcye at dia dulu,p tbe2 kes ni muncul ulak..habis semua kepercayaan aku at dia hilang macam tu je..pastu mule la,terus rasa tana caye da at dia..semak toi aku rase ckunk ni :(  aku ta suke la keadaan aku dengan 'dia' cmni,aku rendu at dia..tapi aku tana contact dia..camne ni ??? :'(

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger