Get your own Digital Clock

Followers

Saturday 16 April 2011

Pagi pagi lagi umi da tepon,suruh balik hari ni coz ada kenduri doa selamat..tapi,maybe ta boleh kot sebab en.amir ta bagi sape sape pun balik minggu ni..umi cakap,esok umi ada penyampaian anugerah cemerlang n umi dapat anugerah guru cemerlang..umi hope cngat supaya aku dapat balik,tapi aku ta rasa un buley balik arini..adoiii,kenape la banyak sangat dugaan dalam bulan ni..lepas satu satu masalah aku hadapi...

ya allah,kau kuatkanlah hati aku ini untuk mengharungi setiap dugaan mu ini ya allah..semoga aku dapat mengharunginya dengan sabar dan tabah..

pukul 8.3o a.m tadi ada duty at ostel..petang kunk ulaq,ade xtvt sukan...tapi sukan uw je indoor game je ler,ta kecah game pape un buley..aku ta g mum tgahari tadi coz ta ada slere ulak aku ase,pdhal pgi tadi un aku ta g mum jugak..tatau la nape aku ta rasa lapar ulak arini,huhu~dri pgi tdi cmpai ckunk aku ta mandi2 ag,HAHA~ bgus an aku ??? malas a na g mdi,sejuk~
kesian aku tengok budak budak asrama ni,semuanya muka bosan belake..lepas tido,tido lagi..tu je la kijenye..na keluar ta buley,cam dok dalam jail da ha..kesian2~ sunyi je asrama ni aku rasa,semua orang uat hal masing2..
ckunk ni da ada p'aturan baru pulak,p'aturannye ialah pelajar ta dibenarkan gelak kuat2..HAHA~ aku da la jenis gelak ta ingat dunia,so dari ckunk aku kene belajar senyum je..no gelak gelak..HAHA~  oopppsss,terlebih suda...

k la,aku g mandi dulu ek..papai~  
ilysm :)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger