Get your own Digital Clock

Followers

Thursday, 21 April 2011

.......

dia da balik johor pagi tadi,pukul 3 a.m..tpi sikit pun tana witau aku,bila aku dapat tau dpda umi cniry aku jadi sentap tiba2,na mengalir air mata aku bila dengar dia da balik..kenapa dia tana terus terang je dengan aku yang dia da na balik ??? kenapa dia na rhsiakan semua ni dpda aku ??? sape aku bgi dia sebenarnya ??? aku rindu sangat2 at dia,masa balik minggu lepas aku ta jumpa un dia..pandang muka dia un tidak..menyesalnye aku rasa,banyak kali dia mcg n col aku ajak jumpa,tapi aku tak g un coz aku sakit ati cngat n dia sal kes dia baru baru ni..


aku tatau kenape aku ego sangat dengan diri aku,padahal dia banyak kali da minta maaf,dia akui semua kesilapan dia..banyak kali juga dia merayu n janji ngan aku yang dia takkan buat lagi perkara tu..masa dia col aku,aku tengking tengking dia,aku marah dia..tapi,dia sikit pun ta marah aku alik,dia senyap je..masa malam kenduri tu,dia ada panggil aku..aku tak g un at dia..angah n acik puas da pujuk aku supaya jumpe dia,tapi ego aku lagi tinggi masa tu..kenpalah aku jadi camni ?? na menyesal un da ta guna,dia da ta ada at sini ckunk,da ta dapat jumpa dia sampai bila2..lepas ni,umi cakap dia nak g sambung belaja at melaka..so,ta mungkinlah aku dapat jumpe dia da lepas ni...


aku rindukan saat saat aku dengan dia dulu,aku rindu na tengok muka dia,rindu na bergurau dengan dia,aku rindu segala galanya tentang aku dan dia...sedih sangat aku rasa bila aku teringat kenangan aku dengan dia,dia selalu cakap..lan akan tunggu along sampai bila bila,lan janji lan akan berubah untuk along..lan akan tunaikan semua janji lan dekat along.lan sayang along sangat sangat...dia selalu ada waktu aku sedih,gembira..dia ada untuk aku bila aku perlukan dia...


dia ta pernah tengking aku,dia ta pernah marah at aku,selalu je senyum walaupun dia kene mara...dia ta suka aku terlau pk an sal dia,dia tana aku risau sal dia..dia suruh aku belajar rajin rajin,jangan jadi cam dia..dia penah ajak aku sambung belajar dengan dia,tapi aku tolak coz aku takut aku terlalu sayang dekat dia nanti...aku takut kalau nanti bila dia ada orang lain,aku ta boleh trima keadaan tu..


esok aku balik,aku baru ingat na jmpe dia..tapi,dia da pergi dulu sebelum aku balik...dia tinggalkan aku dengan ta cakap apa2..malam tdi,lepas je dia cakap dia na balik arini,aku terus sedih..hilang mood aku untuk uat kije,aku jadi tatau na cakap apa,aku rindu sangat sangat at dia..tapi dia da pergi dulu sebelum aku balik..aku tak dapat na jumpa dia uat kali terakhir,aku ta dapat na tengok muka dia da lepas ni..kalau johor uw dekat n umah aku tape la..ni jaoh ew ta usah kabo ler..


aku rindu dekat dia,rindu yang sangat sangat..aku na jumpe dia,aku na tatap muka dia..aku rindu nak gelak gelak dengan dia..aku da tatau apa yang aku na buat sekarang,boleh ke aku lupa at dia nanti..dulu,kalu na balik asrama,aku mesti jumpe dia dulu..aku mesti salam dengan dia dulu,dia selalu pesan suruh aku belajar elok elok..pastu dia akan cakap,lan sayang along sangat sangat..i love u...uw je la ayat dia setiap kali aku jumpe dia sebelum balik asrama,tapi tu semua kenangan..sekarang dia da pergi,ikutkan ati aku un tana balik je ase esok,tapi umi suruh aku balik tolong ayah niaga coz ta ada orang na tolong ayah da..tapi,aku takut aku akan teringat at lan mce niaga nti coz dulu aku selalu niaga dengan lan je..boleh ke aku tanpa dia ??? 
:'(   :'(    :'(

lan...along sayang sangat sangat dekat lan..maafkan along coz selalu uat lan sakit ati,along selalu marah marah lan walau un benda uw perkara biasa je...along selalu besar besarkan perkara kecik,along selalu menafikan apa yang lan cakap walau un lan bersumpah..along selalu macam tu,selalu pk an perasaan along je,ta penah na pk sal ati lan,ta penah na jaga ati lan..walau un along mara lan,along tengking lan,along masam muka n lan,lan tetap senyum at along..lan ta pernah marah along,lan ta pernah masam muka dengan along..lan selalu pujuk along bila ayah marah along,lan selalu tenung mata along kalau along nangis..lan lap air mata along dengan tangan lan sendiri,lan buat sampai along tersenyum balik..sampai along lupa at semua masalah along...walau un kita kenal ta sampai 2 bulan,tapi along rasa kita rapat sangat..lan sangat memahami perasaan along,lan tau setiap perwatakan along...lan tahu muka along time hapy,sedih,ta ada mood n semuanye laa..lan selalu cuba untuk uat along tersenyum...kadang kadang tu,along mara lan,along tengking la..tapi,akhirnya lan yang pujuk along..bukan along yang pujuk lan,padahal along yang uat lan sakit ati lan..


maafkan along lan ek coz uat semua ni at lan,maafkan along sebab ta pernah cuba untuk jaga ati lan..along minta maf sangat sangat..tapi,along na lan tau..along da mula sayang at lan dari dulu ag,tapi along selalu menafikanya bila lan tanye..maafkan along ye lan       :'(


                                               






aLong sayaNG LaN sanGat saNgaT

No comments:

Post a Comment