Get your own Digital Clock

Followers

Tuesday 10 May 2011

kembali

hadoiiii~lama jugak aku ta bukak blog aku ni..biasa la,semakin hari semakin bz...huhu~semenjak 2 menjak ni,aku semakin bz dengan blaja at PLPK ni dengan portfolio n exam ujung ulan 6 ni..bnyak ag yg aku kene blaja untuk sampai ke modul 11 uw,mati a aq gni...

cmalam aq g daftar f6 at SM..rmy jugk,lam 70 lbey pelajar yg dftar...p yg klako ew,majo clas aq yg mcok..haha~leps je dftar uw,aq g join orientasi jap..p2 aq aliq ostel,p nxt week da stat blaja...
aku unye ctdy ni hbes 8 julai,lambat ag...so,bnyak jugk a yg aku kne cver nti...huhu~
tpi aku sedey a,bby aku na minta tuka skola..dia tana amik f6 at situ,sedey2...
law dia ckola situ un,ta lme jugk aku dapt jmpa dia coz ulan 9 ni dia g PLKN...um,lantok a..janji aku belajr(ayat pasrah)

lan ? um,dia ok je..kami semakin bahagia..tapi,ta couple un k ! dunt salah paham !!! single is better owt ckunk ni,hehe~aku dengar,dia na balik kg dia at johor..tapi tatau a bila...hey,pas sorang2 na tinggal aku..kenape ni ???
um :(

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger