Get your own Digital Clock

Followers

Thursday 12 May 2011

sahabat selamanya

aku rasa sedih sangat2...kawan kawan aku yang selalu dengan aku waktu aku susah dan senag dulu akan pergi tinggalkan aku dan kawan kawan aku yg lain...Sham n A'an akan g sambung belajar n keluar daripada prodata ni..Sham na cntinue study at UITM puncak alam,A'an ulak na g cntinue at matrik gambang...tinggal la aku,mira,aja n yunk je...hadoi,sedih sangat :'(
tadi masa na balik rumah,kita orang bersalaman...aku cuba untuk tak nangis..tapi,sebab terlalu sayangkan dia orang...air mata aku mengalir jugak,walaupun kita orang kenal ta lama..tapi kita orang rapat sangat..at mana mana,mesti ada 6 orang...ta pernah berenggang n bergaduh ^_^
aku sayang sanagt sangat at member member aku at prodata uw,tapi Sham n A'an akan pergi...lepas je naik cuti sem ni,kita orang tak dapat da jumpa..masing masing da sambung belaja at tempat baru...nanti,mesti rendu gila gila at dia orang :(
tapi,budak kelas aku un ada jugak yang na keluar...um,kesian at awex dia kene tinggal sorang..hehe~lepas ni,kurang da la member clasmate aku,mesti rasa sunyi sikit bila dia tak ada walau un dia sebenarnya pendiam...huhu~gurau gurau je ler,jgan marah tau !! 

at sini,aku ada ucapan sikit untuk korang :::

SHAM,
aku minta maaf tau kalau aku ada uat salah at kau...aku sedih sangat sebab kau na pergi da tinggal an kita orang at prodata..lepas ni,mesti ta ada da orang yang aku na usik an ??? kalau ta,kau sokmo kene usik n aku... :'(
nanti,mesti aku rendu gila gila at kau an ??? kalau kita jumpa balik nanti,mesti ada banyak cerita yang kita na kongsi...hadoiii~ sedihnye la aku rasa sekarang ni,tiba tiba teringat ulak kenangan kita...walau un kita kenal ta lama,tapi kita rapat jugak an ??? sampai boleh jadi member 6 orang :)
bila kau da study at sana,jangan lupa at aku tau...at tempat baru tu,mesti lagi ramai dpda at prodata an ??? hehe~ pandai pandai la jaga diri ek at sana nanti,belajar elok elok...aku tau kau boleh coz kau an cerdik,hihi :)
rajin rajin la text o call kita orang at prodata uw nanti ek,update story !!! haha~
btw,take care..cyunk kao ketat ketat :*

A'AN
aku na minta maaf jugak at kau tau a'an lau aku ada uat salah n silap at kau...kejap je kita dapat kenal an ??? walaupun bru 5 bulan kita duduk sama,tapi aku rasa happy sangat coz dapat kawan cam korang at prodata uw...kau n sham nak pergi tinggal an kita orang da at prodata uw,pas ni tinggal la 4 orang je..set2 benteng mesti da ta happy cam dulu coz ahli dia da berkurang :(
kenapa kau n sham tana tangguh an je dulu study uw ??? sampai ati korang an tinggal kita orang berempat at prodata uw :'( 
lepas ni,ta ada da la kau na cerita pasal meon at kita orang an ??? coz jumpa un mesti da jarang..at matrik nanti compem compem a kau semakin sibuk dengan kerja kau an...um,sedey sangat2 ler bila teringat at kenangan kita :"(
nanti,take care tau at sana...jangan lupa at aku ni,clalu clalu a text o call ek..hehe~ rajin rajin a turun kuantan join hangout sama sama..ala,lepor dengan kuantan ukan jauh sangat un... :) 
ok la,sayang kamu erat erat tau :*

DIN
hey din :) da na pergi da kau ek,sedey jugak aku rasa coz nanti mesti da berkurang ahli keluarga P3...nanti,jangan lupa at kita orang tau,ingat kita orang n cik hajar selalu :D
rajin rajin la text or call nati ek untuk update story kau,hehe~ btw,aku na minta maaf gak at kau kalau aku ada uat salah at kau,ada gurau gurau kasar dengan kau,ada tampor tampor kau..halal an je la ek,hihi~
take care tau at sana nanti...jangan lupa tau ayat aku,NAK HALAU SEGAN...hehe~ bubye :)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger