Get your own Digital Clock

Followers

Thursday 19 May 2011

penin kepala

brape kali da aku cakap,jangan jangan..tapi kau nak juga an ?? ha,rasa la cniri akibatnya...jgan na ngadu apa apa la at aku,ta HENGEN aku na dengar !!!
haishhh~sabor je la dgan prangai kao ni,da a degil..uat aq sakit ati je bnyak...lau aku cakap kau bengap kunk kao marah,lau aku cakap kau bodoh kao bangga pulak...masalah toi a kau ni !!
naik semak da otak aku dengan perangai kau yang tak berubah ni,sama je...can tengiling un ada jugk !!!
nasib baik la aku sayg kau,kalau ta,cmpem aku maki kao lebih terok dpada ni...sakit otak,ati,jiwa,raga,aku...haishhh~sabo2 dengan kau ni...
da b'belon2 mulut aku ni suryh kao berubah,tapi kau still buat batu dekat dalam otak n ati kao uw...aku da hbis cara da na baik pulih kau ni,kao tetap jugk sama...
apa la aku na uat ag ni,TOLONG lerrr jgan nyusah en aku da !!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger