Get your own Digital Clock

Followers

Saturday 28 May 2011

korang terbaekkkkk la

selamat pagi,selamat pagi,selamat pagi   :)
hey2,indah betul pagi ni en ? ceria je rasa cam tengok astro ceria ulak ase...haha~
em,tiba tiba rasa rendu ulak at orang yang sayang..haishhh~
rendu at member2 SM like
 waNi

ain & eme

cHa


syaMiL


puZa


aTin,qyLa & aiN


waNa,aiN,ajA,ayaHndA,aTiN,puZa,tHah,cHa,aiNi,qyLa


rendu cangat cangat at korang..at cpe2 yg ta ada lam pic ni,jgan terasa tau coz aq ta jpe la pic kowg..hehe~
rendu cangat na lepak sama at 5e1,rendu na dengar eme,puza,wani,syamil,alip beta ramai2..haha~rendu na duduk sekali ramai2 coz na b'gosip...rendu na dengar puza,cha,aja nyanyi(syair),hehe~rendu juga na kene n ckgu g,ckgu azni,ckgu zainonie,ckgu aziera...haha~bila teringat alik semua kerenah kita at 5e1 dulu,memeng kelakar sangat...lagi2 lau ckgu g masuk clas,semua uat muka taik ayam..HAHAHAHAHAAA~teringat jugk mase kita ramai2 ponteng clas n sekola..p2,ramai2 kene kejor dengan ckgu..ngee~rendu la at semua2 kenangan kita dulu..bagi aku,itu la class the best yang pernah aku lalui..korang semua TERBAIK !!! 
btw,sekarang semua da bz dengan kije n study...aku doakan korang olwez success ek,nanti lau da berjaya..JANGAN LUPA AKU PULAK tau,ngee~
lastly,take care...ily n imy damn much lerrr !!! mmmmuuuuuaahhhhhhh  <3


ni lagu yg special aku tujukan ntok korang semua ek,hope 'll enjoy it <3


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger