Get your own Digital Clock

Followers

Friday, 5 August 2011

FikiRLaH peRaSaaN aKu juGak eDy !!!

memang power gila la ayat yang kau bagi kat aku tadi,makan dalam betul !!! 
TERRBAEKLAH ~
bila aku cakap elok elok dengan kau,kau boley pulak tengking tengking aku,marah marah aku,kutok kutok aku...kau ni kenape ha ? kau ok ke tidak sebenarnya ? 

geram betul la aku dengan perangai kau ni,bila aku buat baik dengan kau..kau buat macam ni pulak at aku,kau ingat aku ni ta ada perasaan macam kau ke hah ??? kau ta habis habis nak banggakan skandel2 kau tuhh,bajet aku jealous la ea ??? SIKIT PON TIDAK LAH BRO !!!

haishhh ~ kau suka sangad buad aku sakit hati dengan perangai kau yang pelik ni ka ??? apesal ha ??? kau tau ta  AKU SAYANG TAHAP DEWA DEKAT ENGKAU !!!!!
cuba la paham weyhh,penad aku na ulang mende yang sama banyak kali...aku ta kesah la kalau kau ta sayang aku tapi tolong a hargai perasaan aku ni !!! aku ni manusia yang ada perasaan,bukan macam kau yang ta ada perasaan tuhh...

walaupun dekat mulut aku cakap benci at kau,tapi dalam hati aku ta macam tuhh tau ta !!! dalam hati aku still cakap SAYANG DEKAT KAU WALAUPUN KAU BANYAK SAKITKAN HATI AKU !!! tolonglah edy,aku merayu dekat engkau supaya engkau paham perasaan aku...aku ta penah minta kau apa apa pun tapi aku na minta supaya kau hargai perasaan aku ni !!!

dulu kau marah aku pasal Fb kan ?? fine,aku terus padam balik bende tuhh..lepas tu kau tiba tiba block aku pulak dekat FB dengan alasan aku cakap kau bodoh !!! aku cakap macam tuhh sebab bende tu betul kau tau ta !!! dalam keadaan kritikal pun kau masih nak jaga EGO kau tuhh,still lagi susah nak BERTERUS TERANG...

kau suruh aku paham kau,dah aku ni sape pulak na paham ??? aku cuba untuk paham kau tapi sikap kau tuh cepat berubah tau ta !!! kejap OK,kejap KO..pening pale aku bila fikir balik semua tuhh...
aku NAK KAU BALIK !!! KAU DENGAR TA ????
AKU SAYANG KAU,AKU TA NA KEHILANGAN KAU...AKU NAK ENGKAU ADA UNTUK AKU SAMPAI AKU MATI,KAU PAHAM TA ???
aku da habis cara na cakap at engkau yang aku SAYANG SANGAD SANGAD SANGAD SANGAD SANGAD SANGAD SANGAD DEKAT KAU...HENTIKAN SEMUA NI,AKU TA NA KAU LAYAN AKU MACAM NI...AKU TA SUKA !!! AKU NAK ENGKAU YANG DULU,NAK EDY YANG AKU KENAL DULU...
...

AKU SAYANG DEKAT ENGKAULAH EDY !!!!!!!

TOLONGLAH PAHAM,AKU 
SAYANG SANGAD SANGAD SANGAD SANGAD SANGAD SANGAD SANGAD !!!

2 comments:

  1. doa utk kekasih....

    Ya Allah Ya Tuhanku
    Biar sekuat mana aku menyintainya
    Aku pohon agar Tuhanku
    Melenyapkan perasaan ini
    Sekiranya dia ditakdirkan bukan milikku

    cintai manusia jgn lah melebihi cinta kpd Allah:)

    ReplyDelete