Get your own Digital Clock

Followers

Monday 8 August 2011

siTuaSi aKu sEkaRaNG

semakin hari pelajaran at sekola semakin susah,tambah tambah lagi mata pelajaran MIKRO,,MAKRO n yang paling ta boley bla sekali AKAUN lahh..adesss~
na mati da aku ase belajo manyak manyak,penin pale aku tengok tulisan dalam buku tu,,HAHA ! 
kadang kadang aku rasa na rebus je buku tu lepas tuhh minum air rebus buku supaya cepat sikit pandai,,ni idea cikgu MIKRO aku la yang kasi..boley pakai ke ??? NONSENSE ! NONSENSE !!
tapi,,umi selalu nasihat aku supaya banyakkan usaha bia result STPM nanti dapat + + + + ,, HAHA ! boley ke aku nyhh ???


next,cite sal family aku pulak...
setakat ni semuanya alhamdulillah,ta ada apa apa masalah besar yang menimpa keluarga aku..syukurlah pada bulan ramadhan ni ALLAH murahkan rezeki family aku dan perniagaan ayah...
hari ni baru 9 ramadhan,,na tunggu raya 3 minggu lagi..perghhh~
ta sabo da aku na raya nyhh,,tapi taun ni kene balik KEDAH la pulak...KALAU TAMAU IKUT BOLEY TA ??? HAHA
aku kurang berminat la hal2 na balik KEDAH coz dekat sana ramai sangad saudara,,sampai yang da idop 80 taun un aku tatau !! terok en ??? HAHA


lastly pasal yunk saya la pulak,HEHE <3
yunk saya ada at pekan sekarang nyhh,dia kene training budak baru at sana selama 2 minggu...RINDU kot dekat dia,lama jugak ta jumpe =)
eh,bila cite sal yunk nyhh..aku baru teringat na cite sal MAMA !!
semalam aku mesej dengan MAMA yunk,da la buad buad kenal je..tapi yang aku pelik ew,macam mana la mama dia boley tau yang tu no aku..padahal sebelum ni aku ta penah un perkenalkan diri aku at dia,PELIK PELIK =="
btw,MAMA dia sihad je...best jugak mesej dengan MAMA dia coz MAMA dia open je =) thankss MAMA edy !!!


yunk ~
OWANG KANGEN SETENGAH MATI DEKAT AWOK !!! hehe ...


| LEBIU FOREVER N EVER LAH <3 |

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger