Get your own Digital Clock

Followers

Thursday 13 October 2011

Gf : Kita main satu game nak tak ?
Bf : Game apa ?
Gf : Mcam ni , esok awak tak payah contact saya . Mksudnya tak paya text call or apa apa yng berkaitan lah . Saya pun buat mcam tuu dkat awak okay ? Kita tgok spea menang .
Bf : Okay !

... ... --> Esoknya , si Bf terpksa lah tahan rindu dkat Gf . Mengenangkan yang ni satu permintaan , si Bf cuba kuatkan hati .

--> Keesokkan harinya , si Bf call si Gf . Tapi tak dijwab . So si Bf pegi dkat ruma Gf dia . Di luar ruma ,rmai orng . Dia mula rasa pelik then trus msok ke ruma . Sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah . Dan tubuh tuu adalah jasad si Gf yng dah meninggal . Mak si Gf pun bagi surat dkat BF . ..

-->Surat yg bertulis :

"Sayang , smlam awak dpat hidup sehari tnpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dpat hdup bhagia tnpa saya .iloveyou ♥ saye ade dalam hati awak..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger