Get your own Digital Clock

Followers

Monday 5 December 2011

♥ new song ♥

assalamualaikum...
hey2,what's up guy's ??? lame jugak ta update blog nih...biasa lhaa,bz dengan sekola...HAHA
new post aku ni adalah lagu kumpulan SEVENTEEN yang bertajuk UNTUK MENCINTAI MU...
maybe ada yang pernah dengar kot,hmm ni lagu lame sebenarnya...tapi aku baru terdengar dari tv,huhu~
lagu ni jugak OST biar mimpi sampai ke bintang...yang akan ditayangkan at astro ria 22/12 ni...
aku tatau lhaa apa yang specialnya lagu ni sampai aku ta boring dengar banyak kali,hehe~
ok lhaa,sampai at sini je...hope korang enjoy k.take care =)
lebiu ♥




apa yang harus aku lakukan

untuk membuat kau mencintaiku
segala upaya tlah kulakukan untukmu



apa yang harus aku temukan
untuk membuat kau menyayangiku
inilah aku yang memilih kau untukku




Reff:
karna aku mencintaimu
dan hatiku hanya untukmu
tak akan menyerah
dan tak kan berhenti mencintaimu



ku berjuang dalam hidupku
untuk selalu memilikimu
seumur hidupku, setulus hatiku
hanya untukmu



Back to Reff



seumur hidupku, setulus hatiku
ooohhhh




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger