Get your own Digital Clock

Followers

Sunday 29 May 2011

LoOseR !!!

MU telah menghancurkan harapan hati aku untuk menang tahun ni !!!
ouhhhh,sangat2 sedih meyhhh~semangat aku overnight untuk tunggu keputusan final,tapi hampeh je !!! haishhhh,apa pon ta boley ~
redho je ler dengan ketentuan ni,kalah tetap kalah  :'(

salah satu sebab aku overnight juga malam tadi adalah sebab  menunggu seseorang untuk un9...tapi memang bengang gila a  coz aku je yang un9 sorang2 pai ceroh cam owg gila,hadoiii~sakit ew ati...
he,semua ni memerlukan kesabaran tahap dewa tau ta !!!
sabor je lerrr~

disebabkan kesedihan ni,aku mahu turun town untuk mencuci mata,hehe~
jom ler ramai2 kita g kuantan,layan karak dulu p2 g lepas tension at karok then amik angin at TC...
ayuh lerrr bersiap,na kene g awal coz na buka pintu MEGA n ECM...haha~
tata,ily <3

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger